Bomba de marketing cu neuroni


Se vede treaba că marketingul atinge subtilități nebănuite. Strategiile comerciale sunt gândite să țintească segmente precise, diferențiate nu numai social, ci și intelectual.

În cazul de față, dacă genul proxim al secvenței publicitare este băutura răcoritoare, diferențele specifice se află în subliminal.

***

© Alexandru Dan Mitache • 2010

5 Responses to Bomba de marketing cu neuroni

  1. Angela spune:

    asta cu Che e în Ştei, nu?
    N-am înţeles încă ce legătură are inteligenţa lui Einstein cu purgativul Burger :))

  2. Riddick spune:

    Bizonu’, care este targetul campaniei, nu ştie cine sunt personajele din poză.

    Snobism ?

  3. theo spune:

    trist cä un criminal, betiv si grogat, este slävit ca idol

  4. Platon spune:

    subliminalul se afla in pozitia sticlei:
    Einstein (orange) e la pamant/Guevara (rosu) e in picioare.
    siglele (adaugate ulterior in photoshop) nu fac decat sa deschida ochii celor care nu pricep intentia autorilor.

  5. Platon spune:

    bineinteles cu bulele aferente !

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: