Școala Sportivă de Elevi nr. 2 – Fotografii vechi (I)


Dragele și dragii mei,

Colega noastră Maria Teju mi-a trimis o serie întreagă de fotografii minunate de la ski, de prin anii 1969, 1970 și 1971.

Le public aici și încerc să le situez – după indicațiile Mariei – și să-i identific pe cei care apar în ele – după memoria mea –.

Îi rog pe toți cei care mai au prin shoe-box-uri astfel de poze să mi le trimită prin e-mail pe adresa mea (alexandru.mitache@gmail.com). Îmi va face mare plăcere să le public spre bucuria tuturor.

Pentru zoom, dați „click” pe fotografii.


1969 • Diham

Radu Ghiea (cu spatele), Ileana Don (probabil) în dreapta lui… „?”

1970 • Babele (honni soit qui mal y pense)

Ioana Beju > Ileana Don > Maria Teju

1970 • Muntele Mic

Maria Teju > Thea Ionescu > Ileana Don > Tudor „Musi” Vespremeanu > Smaranda Oprescu

1970 • Muntele Mic

Maria Teju > Ileana Don > Thea Ionescu > Smaranda Oprescu

1971 • Postăvarul

Thea Ionescu

1971 • Postăvarul

Ion Ghika

1971 • Postăvarul

Maria Teju > Smaranda Oprescu > Ileana Don

1971 • Postăvarul

Maria Teju > Smaranda Oprescu

1971 • Valea Albă

„Sala de mese”

1971 • Valea Albă

„Bucătăria”

1971 • Valea Albă

Sus: Andrei Sturza > Adrian Chirulescu > Dan Smighelschi > Radu Cristea > Radu „Dutzi” Smighelschi

Jos: Corvin Pătrașcu (poate) > Puiu Popescu > ?

1971 • Valea Albă

Dinu Ghika • Sanda și Coco Oprescu • Ion Ghika • Niculae Oprescu

1971 • Valea Albă

Niculae Oprescu > Smaranda Oprescu > Maria Teju > Puiu Popescu > Ruth Dragomir > Corvin Pătrașcu

1971 • Valea Albă

Niculae Oprescu > Smaranda Oprescu > Maria Teju > Ruth Dragomir (poate) > Puiu Popescu  > Corvin Pătrașcu

1970 • Muntele Mic

Careu

1971 • Valea Albă

Radu Ghiea

1971 • Valea Albă

Radu Ghiea

1971 • ?

Niculae Oprescu > Ion Ghika > Maria Teju (în spate) > ? > Andrei Sturza > Radu Cristea

P.S. – Merci, Andrei Sturza și Smaranda Oprescu, pentru completări și corecturi.

***

© Maria Teju (fotografii)

© Alexandru Dan Mitache • 2010

7 Responses to Școala Sportivă de Elevi nr. 2 – Fotografii vechi (I)

  1. Manola Romalo spune:

    Extraordinare fotografii!

    Rcunosc cativa fosti colegi din memorabilele cantonamente la care am participat intre 1962-1968.

    O iubeam cu totii pe doamna Thea! M-a antrenat in primii ani, continuind apoi domnul Padureanu. Ce tandem simpatic il facea doamna Thea cu „doctorita”!

    Bravo pentru idee si realizare!

    Manola Romalo
    (Frankfurt)

  2. Mihai Andries spune:

    Am fost si eu 1964-1970 – ultimul…….celebrul cantonament de la Piatra Arsa si primul pentru fratele meu Gabi Andries.

    • ALEXANDRU MITACHE spune:

      Salut Mihai! Bine ne-am regăsit! Îmi amintesc de tine (abea acum, ce-i drept) și mă grăbesc să vă adaug în listă, pe tine și pe fratele tău.
      Mulțumesc pentru mesaj.

      • Mihai Andries spune:

        Am multe amintiri……de povestit
        Apropos de Puiu a fost cel care a avut cel mai bun rezultat de la SS2 fiind totusi sinaian.
        A nu se uita ca Ioana Georgescu a fost campioana nationala la copii

  3. Sultana Tudori spune:

    Uitindu-ma la aceste poze unice imi revin tot felul de amintiri: cusutul buzunarelor ca sa nu ne dezechilibram si sa cadem in ripa, „capra neagra” jucata de cei mari. Promit sa caut poze in arhiva mea dar cum abea ne-am mutat va mai dura.MERCI

  4. Oprescu Smaranda spune:

    binta, ce placere astea amintiri!!!!!!
    Valea alba: pozele nr. 5 si 6 unde sint semnele de ?
    poza nr. 5 nic. oprescu smaranda oprescu …… puiu ruth si cosmin

    poza nr. 6 nic oprescu smaranda oprescu maria ruth cosmin

    recunosc caci si eu am aceste poze. Am sa mai caut altele, dar trebe rabdare caci acum nu prea am timp. Pupici si pe curind. Smaranda

Lasă un comentariu